Известие

Collapse
No announcement yet.

Става ли за употреба тази глава?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Става ли за употреба тази глава?

    Днес ми дадоха една глава,обаче има една яазвичка и някак си на единия цилиндър е като вдлъбната,та се питам става ли за употреба тая глава.
    Attached Files
    Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
    Citroen C2 1,6 Sensodrive

    Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
    Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
    Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

    ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

  • #2
    Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
    Днес ми дадоха една глава,обаче има една яазвичка и някак си на единия цилиндър е като вдлъбната,та се питам става ли за употреба тая глава.
    Закарай я на шлайф и след това смело я монтирай
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
      Закарай я на шлайф и след това смело я монтирай
      Изпуснах подробност,главата е шлайфана,ама човека където ми я даде не помни колко е шлайфана.
      А аз питам дали е годна не за да я монтирам а за да я пусна за продан ако става нещо от нея.Не съм разбирач и не искам ако я продам някой да страда после.
      Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
      Citroen C2 1,6 Sensodrive

      Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
      Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
      Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

      ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

      Comment


      • #4
        Има си белег на главата. Оригинално е 0.6мм Измери колко е паднала разликата и ще разбереш колко имаш да шлайфаш още. А и има точно такива глави шлайфани и след белега и няма проблем. Така, че... измери и ще разбереш.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Шлайфа ти взима по 0,05mm на минаване което не е много, но се шлайфа докъто се получи гладка и чиста повърхност, което в твоя случай не знам колко ще дойде. Идеята е като стегнеш гарнитурата да уплътнява и нямяш проблеми да я ползваш.
          AR 156 2.4 JTD

          Comment


          • #6
            Моята практика говори, че при такива язви минимума е 0.20 за да излязат тези язвички. И като се има предвид, че повечето стандартни гарнитури уплътняват до 0.06....
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от lizol Покажи съобщение
              Шлайфа ти взима по 0,05mm на минаване което не е много, но се шлайфа докъто се получи гладка и чиста повърхност, което в твоя случай не знам колко ще дойде. Идеята е като стегнеш гарнитурата да уплътнява и нямяш проблеми да я ползваш.
              Главите на 2.5 въпреки че нямаха, ги отвяха с десета......много е относително това.....
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #8
                То много зависи от машината, от шлайфиста.... тук при нас са ми правили глава с 0.07 шлайф. Само почистване На друго място с по-мало от 0.10 не могат да отнемат. Така, че относителна работа е тва.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Има си белег на главата. Оригинално е 0.6мм Измери колко е паднала разликата и ще разбереш колко имаш да шлайфаш още. А и има точно такива глави шлайфани и след белега и няма проблем. Така, че... измери и ще разбереш.
                  Колегата пише че не разбира, а ти го караш да мери.

                  Колега закарай я на шлайфист и той ще ти каже дали ще излезе. От снимката категорично никога ме може да се каже. Според мен ако не е мног осваляна при първия шлайш ще стане.
                  Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                  sprint tropheo
                  155/1.8
                  156/2.0 Selespeed

                  Comment


                  • #10
                    Под измери имах предвид да се измери. Дали той или някой друг, това е начина да се разбере. Мисля, че бях достатъчно ясен. Трябва ли да се разтягат локуми и 10 мнения да говорят едно и също?
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Благодаря колеги,днес рано сутринта минах през един сервиз да и хвърлят един поглед.Човека каза че е шлайфана почти до максимум,показа ми някакви чертички,белези които уж били показател,но според него могла да се пилне още малко,или да се изреже язвата и да се навари с нещо си там.Мери нещо и с една гарнитура и каза че пръстена на гарнитурата лепва точно между язвата и цилиндъра и можела главата и така да се ползва,не било проблем.
                      Та последен въпрос правилно ли ми е казал или е говорил наизуст?
                      Иначе като се прибера към България ще я взема да я види някой и там та да съм сигурен.
                      Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                      Citroen C2 1,6 Sensodrive

                      Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                      Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                      Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                      ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
                        Благодаря колеги,днес рано сутринта минах през един сервиз да и хвърлят един поглед.Човека каза че е шлайфана почти до максимум,показа ми някакви чертички,белези които уж били показател,но според него могла да се пилне още малко,или да се изреже язвата и да се навари с нещо си там.Мери нещо и с една гарнитура и каза че пръстена на гарнитурата лепва точно между язвата и цилиндъра и можела главата и така да се ползва,не било проблем.
                        Та последен въпрос правилно ли ми е казал или е говорил наизуст?
                        Иначе като се прибера към България ще я взема да я види някой и там та да съм сигурен.
                        Правилно ти е казал.
                        Fiat Punto 1.4GT 1996
                        Hyundai Tucson 2.0 2007
                        Renault Clio 1.5 2019

                        Comment


                        • #13
                          Пръстена на гарнитурата ако ляга на чисто място, може леко да се шлайфне колкото да се почисти и няма да има грижи. Правилно ти е казал
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            Благодаря отново на всички!
                            Щом става спокойно я пускам за продан,полека лека почвам и аз да се образовамнакрая и сервиз ще мога да отворя
                            Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                            Citroen C2 1,6 Sensodrive

                            Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                            Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                            Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                            ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
                              Благодаря отново на всички!
                              .................,полека лека почвам и аз да се образовамнакрая и сервиз ще мога да отворя
                              Има и такива случаи в този форум, с питане станаха по големи специалисти от специалистите

                              А отговора за главата го получи още във пост №2
                              Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                              sprint tropheo
                              155/1.8
                              156/2.0 Selespeed

                              Comment

                              Working...
                              X